• 22
  • 008
  • 006
  • 005
  • 004
  • 003
  • 002
  • 001

Da var nok en auksjon over, synes det ble bra med folk denne gangen også. Og lokalene vi hadde denne gangen føler jeg var passe store og greie å bruke. Det ble solgt nesten 300 objekter, og det var mer levende denne gangen. Vi hadde ingen krav til max objekter pr.selger osv slik som enkete klubber bruker å ha, så det ble endel småting som dro opp antall objekter. Jeg føler det er greit nå i starten men om det blir for mye av slike ting så lager vi et fastpris bord der folk som f.eks vil selge for kan legge ut tingene sine der til fastpris. Da sparer vi mye tid på selve auksjonen iallfall. 


Vi har fått mye skryt og det tar vi selvfølgelig med oss videre, men har også fått noen tilbakemeldinger om for mye "støy/prat" under selve auksjonen, dette er selvfølgelig dumt og at de som satt litt lengre bak ikke fikk med seg alt som ble sagt fremme av auksjonariusene er jo synd. Jeg skulle si ifra om dette men glemte det helt, så neste gang oppfordrer jeg dere til å si ifra om det blir for mye støy, så ordner vi på det også :)



Nye medlemmer.
Vi ble 16 registrerte medlemmer på første auksjonen, det føler jeg er bra. Har også fått et par stk. som har meldt seg på fra internett siden vår. Håper ennå flere benytter seg av anledningen til å bli medlem i akvarieklubben og benytter seg av de fordelene som vi har. Klubben vil til stadighet strebe etter å gjøre det så attraktivt som mulig å være medlem, så gode fordeler er en viktig del av klubbarbeidet. 

Sponsorer.
Mye bra sponsorer til loddsalget denne gangen, men vi er avhengig av mere. Om du jobber en plass som har noe å bidra med så gi beskjed. :) Vi kommer til å ha loddsalg hvert møte og hver auksjon så gode sammarbeidspartnere er vi avhengig av.

Klubbmøte.
Det er allerede satt opp dato for første klubbmøtet, her er det medlemmene av klubben som kommer sammen til sosialt samvær med noe attåt :) Vi skal ha en miniAuksjon med kun levende objekter, her prøver vi å holde kvaliteten opp og har satt utropspris til 50,- pr.objekt. Det bør da være fisk/planter osv i posen for minimum 50,-. Mer informasjon om klubbmøte kommer etter hvert. 

Håper dere alle hadde det trivelig på auksjonen, så satser vi på at det blir ennå bedre neste gang. Takk til alle som bidro til å gjøre dette mulig. 


Rodney M.